woensdag 26 september 2012

T-shirt parade

Ik was mijn kast aan het uitruimen om plaats te maken voor winterkleding en kwam een paar t-shirts tegen die ik niet meer aandoe of waar aan de onderkant een klein gaatje in zat. Zonde om weg te gooien dus maakte ik er 4 t-shirtjes voor mijn dochter van. Grappig om zo'n klein t-shirtje te zien met een maat 38 label erin. Klaar for een t-shirt parade ? Hier gaan we:

I was sorting my wardrobe to make room for winter clothes and found these t-shirts that I don't wear anymore. I didn't want to throw them away so I made 4 t-shirts out of them for my daughter. Funny to see such a small t-shirt with a size 38 label inside. Ready for a t-shirt parade? Here we go:



Bij dit laatste t-shirt heb ik met een textielmarker (HEMA) een tekening op het t-shirt gemaakt.
I made a drawing with a textile marker on the last t-shirt.

Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Wat een toffe t-shirts had jij in je kast liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je ze gewoon ingekort en smaller gemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, voorkant/achterkant n mouwen losgeknipt en er een tshirt patroon opgelegd.

      Verwijderen
  3. Maar da's kei goe...'t zou zonde zijn van die schoon t-shirts!

    BeantwoordenVerwijderen