vrijdag 2 maart 2012

Deken voor stoere ridders

Laatst maakte ik een deken van deze fantastische Bambi-stof. Toen ik nog eens verder ging speuren op de website van Ine Beerten - de ontwerpster van de stof- kwam ik deze ridderstof tegen. Zoonlief speelt nogal graag 'ridder' met zijn instappaard (hier gekocht en een van zijn beste verjaardagskado's ooit!) dus de stof werd dan ook onmiddellijk besteld. De fleecestof is een fleecedekentje van de Zeeman en de prachtige flockpaspel kocht ik bij Bambiblauw.





Pin It!

18 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg! Hoeveel stof bestel je dan om zo een deken te maken als ik vragen mag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2yard- da's ongeveer 1,80m. Zo'n fleecedeken van de zeeman is 1,50 lang dus je houdt nog een stukje stof over.

      Verwijderen
    2. Ben eens gaan kijken op de website, wat een prachtige stoffen zeg (heb ook doorgeklikt naar spoonflower)Dus 2 yard is ongeveer 1.80m, en is de stof dan 1m breed? Sorry voor al m'n vragen hoor, maar ik ben onder de indruk ;-)

      Verwijderen
    3. Dag Liesje,
      de breedte van de stof hangt af van op welke stof je de print laat drukken. Op deze pagina kan je zien welke basisstoffen er mogelijk zijn. Ik denk dat 't in dit geval Kona Cotton was en die is 107 cm breed.
      Als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen info@zesti.be

      En Mama Pluis, die deken ziet er weer super uit!

      Verwijderen
    4. Oooh, merci voor de uitleg! Ik heb het inderdaad ook over de Kona Cotton!

      Verwijderen
  2. Wat een gave stof! En wat is Noah al weer groot =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat paard is de max!
    En moest ik zonen hebben...ik zou ook voor die stof kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stof! En dat paard is geweldig tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, zo'n tof paard! en het dekentje is ook weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het deken, het paard én de zoon: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stofjes spot jij bij spoonflower! Je bent mijn gids door die gigantische berg ontwerpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dekentje! De stof is echt heel mooi. Spijtig dat mijn zoon er net iets te groot voor is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de tip! Die stof is geweldig...
    Super foto's ook. Heerlijk he, dat spel en die fantasie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk stofje en dat paard zou hier ook wel een hit zijn!
    Ik gaf je een award kom je eens kijken op mijn blogje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige deken, het paard is ook super! Ik ken alleen de ouderwetse stokpaard, kan me voorstellen dat dit een hit is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waw, dat paard is geweldig! En wat een supermooi dekentje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een zalig mooi stofje! En dat paard, de max!!! Moesten mijn zoons dat zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen